Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23767
Title: | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДІАДИЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ |
Other Titles: | Теоретико-методические аспекті диадичной формі обучения студентов Theoretico-methodical aspect to the диадичной form of teaching of students |
Authors: | ДОБРОВОЛЬСЬКА, Л. А. Добровольская, Л. А. Dobrovolska, L. A. |
Keywords: | способность педагога аргументировать свои позиции точка зрения толерантность ability of a teacher argue his positions point of view tolerance student здібність педагога аргументувати свої позиції точка зору толерантність студент |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Донецький національний технічний університет |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010 |
Abstract: | У статті акцентується увага на готовність і здатність педагога обгрунтовувати, аргументувати свої позиції, доводити правомірність тієї чи іншої точки зору, проявляти толерантність, знаходити оптимальні підходи до даного конкретного студента. |
Description: | In this article focuses on the willingness and ability of a teacher to ground and argue his positions, to prove legitimacy of one or another point of view, to show tolerance, to find optimum approaches to a given concrete student is accented. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23767 |
Appears in Collections: | Випуск 8 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
dobrovolska.pdf | 128,77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.