Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/23767
Title: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДІАДИЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
Other Titles: Теоретико-методические аспекті диадичной формі обучения студентов
Theoretico-methodical aspect to the диадичной form of teaching of students
Authors: ДОБРОВОЛЬСЬКА, Л. А.
Добровольская, Л. А.
Dobrovolska, L. A.
Keywords: способность педагога
аргументировать свои позиции
точка зрения
толерантность
ability of a teacher
argue his positions
point of view
tolerance
student
здібність педагога
аргументувати свої позиції
точка зору
толерантність
студент
Issue Date: 2010
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
Abstract: У статті акцентується увага на готовність і здатність педагога обгрунтовувати, аргументувати свої позиції, доводити правомірність тієї чи іншої точки зору, проявляти толерантність, знаходити оптимальні підходи до даного конкретного студента.
Description: In this article focuses on the willingness and ability of a teacher to ground and argue his positions, to prove legitimacy of one or another point of view, to show tolerance, to find optimum approaches to a given concrete student is accented.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23767
Appears in Collections:Випуск 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dobrovolska.pdf128,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.