Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23705
Title: УМОВНИЙ СПОСІБ НА ЗАНЯТТЯХ З ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ
Other Titles: Сослагательное наклонение на занятиях по домашнему чтению
Subjunctive mood on employments on the domestic reading
Authors: БРОСЛАВСЬКА, Л.Я.
МАЩЕНКО, С.Г.
Брославская, Л. Я.
Broslavskay, L.Ya.
Maschenko, S.G.
Keywords: integrated approach
domestic reading
subjunctive mood
students-philologists
интеграционый подход
домашнее чтение
сослагательное наклонение
студенты-филологи
інтеграційний підхід
домашне читання
умовний спосіб
студенти-філологи
Issue Date: 2010
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
Abstract: У статті розглядається інтеграційний підхід до вдосконалення навички вживання умовного способу студентами-філологами шляхом впровадження спеціального комплексу вправ на заняттях з домашнього читання.
Description: The article describes the experimental integrated approach to teaching the Subjunctive Mood forms to students of English. The authors show that specialized complexes of exercises presented at their home reading lessons can be an additional means of reinforcing the students’grammar skills.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23705
Appears in Collections:Випуск 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
broslavskaj.pdf71,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.