Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23705
Назва: | УМОВНИЙ СПОСІБ НА ЗАНЯТТЯХ З ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ |
Інші назви: | Сослагательное наклонение на занятиях по домашнему чтению Subjunctive mood on employments on the domestic reading |
Автори: | БРОСЛАВСЬКА, Л.Я. МАЩЕНКО, С.Г. Брославская, Л. Я. Broslavskay, L.Ya. Maschenko, S.G. |
Ключові слова: | integrated approach domestic reading subjunctive mood students-philologists интеграционый подход домашнее чтение сослагательное наклонение студенты-филологи інтеграційний підхід домашне читання умовний спосіб студенти-філологи |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається інтеграційний підхід до вдосконалення навички вживання умовного способу студентами-філологами шляхом впровадження спеціального комплексу вправ на заняттях з домашнього читання. |
Опис: | The article describes the experimental integrated approach to teaching the Subjunctive Mood forms to students of English. The authors show that specialized complexes of exercises presented at their home reading lessons can be an additional means of reinforcing the students’grammar skills. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23705 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 7 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
broslavskaj.pdf | 71,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.