Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20065
Title: | МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ ЗВ’ЯЗКИ ЗАГАЛЬНОІНЖЕНЕРНОЇ ПІДГОТОВКИ ЯК ДИДАКТИЧНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТУВАЛЬНИХ ВМІНЬ СТУДЕНТІВ |
Other Titles: | Междисциплинарные связи общеинженерной подготовки как дидактическое средство проектировочных умений студентов Connections between Disciplines of Engineering Training as a Didactic Mean of Design Abilities of Students |
Authors: | Бєлова, Ю.Ю. Белова, Ю.Ю. Belova, Ju. |
Keywords: | загально інженерна освіта общеинженерное образование technical education міжпредметні зв’язки проектувальна та конструкторська діяльність диференційований підхід у навчанні міждисциплінарна структура проектувальної діяльності цілісність знань системність межпредметные связи проектировочная и конструкторская деятельность дифференцированный подход в обучении междисциплинарная структура проектировочной деятельности целостность знаний системность connections between disciplines design and designer activity differentiated approach in teaching structure of a design activity integrity of knowledge system |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | ДонНТУ |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с |
Abstract: | У статті розглянуто проблему формування проектувальних та конструкторських знань, вмінь та навичок у майбутніх фахівців в галузі інженерії під час їх професійної підготовки у вузі. Узагальнено сучасні методологічні підходи підготовки студентів до проектувальної діяльності та визначено можливості міжпредметних зв’язків та шляхи їх реалізації у технічній освіті. Проаналізовано недоліки системи диференційного навчання загально інженерних дисциплін для формування проектувальних вмінь та навичок. |
Description: | The problem of forming of design and designer knowledge is considered in the article, abilities and skills for future specialists in the area of engineering during professional training in the institute. The modern methodical approaches to preparation of students are generalized. The drawbacks of the system of the differentiated study of technical disciplines are analyzed for forming of design studies and skills. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20065 |
Appears in Collections: | Випуск 11 (202) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Belova.pdf | 256,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.