Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18854
Назва: | САМОКОНТРОЛЬ І ВЗАЄМОКОНТРОЛЬ ЯК КОМПОНЕНТИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ-МЕНЕДЖЕРІВ ПОЧАТКОВИХ КУРСІВ |
Інші назви: | Самоконтроль и взаимоконтроль как компоненты самостоятельной работы студентов-менеджеров начальных курсов Self-control and mutual control implicit components of independent work of management students of early years |
Автори: | О. О. УСОВА Усова О. О. Usova O. O. |
Ключові слова: | Взаємоконтроль Взаимоконтроль mutual control генезис контрольних дій плануючий контроль покроковий контроль поопераційний контроль самоконтроль самокоригування саморегуляція специфічна контрольна функція типи контрольних дій генезис контрольних действий планирующий контроль пошаговый контроль пооперационный контроль самоконтроль самокорекция саморегуляция специфическая контрольная функция типы контрольных действий genesis of control action planning control step by step control namely monitoring self-monitoring self-regulating self-correction specific control function types of supervisory actions |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету |
Серія/номер: | Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджується проблема регуляції навчальної діяльності студентів- менеджерів початкових курсів. Проаналізовано генезис контрольних дій при засвоєнні української мови (за професійним спрямуванням), культури ділового професійного мовлення як навчальних дисциплін. Всебічно розглянуто співвідношення самоконтролю як засвоєння засобів і способів оволодіння навичками самостійної роботи і взаємоконтролю як засвоєння засобів і способів побудови спільної діяльності. |
Опис: | This article explores the problem of regulating training activities of management students of early years. Genesis of supervisory action when learning Ukrainian language (professional), culture business professional communication as academic disciplines is analized. Ratio of selfcontrol as a learning tool and techniques for mastering one’s behaviour and mutual control as a learning tool and methods to build joint activities is assessed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18854 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 10 (193) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
usova.pdf | 257,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.