Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18854
Title: САМОКОНТРОЛЬ І ВЗАЄМОКОНТРОЛЬ ЯК КОМПОНЕНТИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ-МЕНЕДЖЕРІВ ПОЧАТКОВИХ КУРСІВ
Other Titles: Самоконтроль и взаимоконтроль как компоненты самостоятельной работы студентов-менеджеров начальных курсов
Self-control and mutual control implicit components of independent work of management students of early years
Authors: О. О. УСОВА
Усова О. О.
Usova O. O.
Keywords: Взаємоконтроль
Взаимоконтроль
mutual control
генезис контрольних дій
плануючий контроль
покроковий контроль
поопераційний контроль
самоконтроль
самокоригування
саморегуляція
специфічна контрольна функція
типи контрольних дій
генезис контрольних действий
планирующий контроль
пошаговый контроль
пооперационный контроль
самоконтроль
самокорекция
саморегуляция
специфическая контрольная функция
типы контрольных действий
genesis of control action
planning control
step by step control
namely monitoring
self-monitoring
self-regulating
self-correction
specific control function
types of supervisory actions
Issue Date: 2011
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету
Series/Report no.: Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с
Abstract: У статті досліджується проблема регуляції навчальної діяльності студентів- менеджерів початкових курсів. Проаналізовано генезис контрольних дій при засвоєнні української мови (за професійним спрямуванням), культури ділового професійного мовлення як навчальних дисциплін. Всебічно розглянуто співвідношення самоконтролю як засвоєння засобів і способів оволодіння навичками самостійної роботи і взаємоконтролю як засвоєння засобів і способів побудови спільної діяльності.
Description: This article explores the problem of regulating training activities of management students of early years. Genesis of supervisory action when learning Ukrainian language (professional), culture business professional communication as academic disciplines is analized. Ratio of selfcontrol as a learning tool and techniques for mastering one’s behaviour and mutual control as a learning tool and methods to build joint activities is assessed.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18854
Appears in Collections:Випуск 10 (193)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
usova.pdf257,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.