Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/17777
Title: Проблема визначення поняття "гендерний підхід" у сучасній науці та освіті
Authors: Дороніна, Т.О.
Keywords: гендерний підхід
gender approach
гендерна освіта
gender education
навчально-виховний процес
educational process
статеві розходження
sex differences
Issue Date: 2009
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Abstract: У статті зроблено спробу визначити поняття "гендерний підхід " у педагогіці на основі аналізу існуючих тлумачень даного поняття. Автор доходить висновку, що гендерний підхід в освіті не обмежується врахуванням природних відмінностей учнів, а являє собою комплекс педагогічних умов, дотримання яких сприятиме формуванню дійсно гармонійної особистості.
Description: An attempt to give determination to the concept of "gender approach " in pedagogics on the basis of analysis of existent interpretations of this concept is done in the article. The author comes to conclusion that a gender approach in education is not limited with the account of natural pupils' differences and this complex of pedagogical terms promote to the forming of indeed harmonic personality.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17777
Appears in Collections:Випуск 3(145)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
doronina.pdf69,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.