Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17618
Назва: | Основні причини та психологічні особливості агресивної поведінки учнів старшого шкільного віку |
Автори: | Ломова, Т.О. |
Ключові слова: | причини агресивної поведінки , моральний розвиток особистості агресивна поведінка старшокласників |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України „Проблеми загальної та педагогічної психології”. – К.: ГНОЗІС, 2010. – Т. 12, част. 6.– С. 140 – 154 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто основні причини, які впливають на агресивну поведінку старшокласників: недолік морального розвитку (свідомості), що перешкоджає правильному самоаналізу поведінки і прогнозуванню її наслідків; недостатня самостійність мислення і тому велика сугестивність і стереотипність; неоптимальна мотивація досягнення, що впливає на продуктивність навчально-пізнавальної діяльності старшокласника (слабка мотивація досягнення не забезпечує достатнього розгортання розумового процесу, і навпаки, якщо мотивація досягнення занадто сильна, то таке емоційне перезбудження сприяє виходу агресивних виявів); виразність конфлікту між бажанням досягнення (ідеальної мети) та перспективою невдачі (реально отриманої мети). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17618 |
Розташовується у зібраннях: | Статті кафедри соціології і політології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Основні прич.АП учнів.docx | 52,88 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.