Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17618
Title: | Основні причини та психологічні особливості агресивної поведінки учнів старшого шкільного віку |
Authors: | Ломова, Т.О. |
Keywords: | причини агресивної поведінки , моральний розвиток особистості агресивна поведінка старшокласників |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України „Проблеми загальної та педагогічної психології”. – К.: ГНОЗІС, 2010. – Т. 12, част. 6.– С. 140 – 154 |
Abstract: | Розглянуто основні причини, які впливають на агресивну поведінку старшокласників: недолік морального розвитку (свідомості), що перешкоджає правильному самоаналізу поведінки і прогнозуванню її наслідків; недостатня самостійність мислення і тому велика сугестивність і стереотипність; неоптимальна мотивація досягнення, що впливає на продуктивність навчально-пізнавальної діяльності старшокласника (слабка мотивація досягнення не забезпечує достатнього розгортання розумового процесу, і навпаки, якщо мотивація досягнення занадто сильна, то таке емоційне перезбудження сприяє виходу агресивних виявів); виразність конфлікту між бажанням досягнення (ідеальної мети) та перспективою невдачі (реально отриманої мети). |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17618 |
Appears in Collections: | Статті кафедри соціології і політології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Основні прич.АП учнів.docx | 52,88 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.