Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16579
Назва: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РІЗНИХ ПІДХОДІВ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ФАХІВЦЯ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Автори: Бадіца, М.В.
Ключові слова: учбовий заклад
educational institution
реформування системи
reform
педагогічна освіта
teacher education
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): In the article there is examined the problem of forming of creative specialist of preschool educational establishment in the modern conditions of reformation of the system of higher pedagogical education. There is presenteda general description of differentapproaches to this problem in scientific psychological-pedagogical literature, the essence of concept is opened.
Опис: В статті розглядається проблема формування творчого фахівця дошкільного учбового закладу в сучасних умовах реформування системи вищої педагогічної освіти. Представлена загальна характеристика різних підходів щодо окресленої проблеми в науковій психолого-педагогічній літературі, розкрита сутність поняття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16579
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
badicha.pdf80,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.