Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16579
Title: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РІЗНИХ ПІДХОДІВ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ФАХІВЦЯ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Authors: Бадіца, М.В.
Keywords: учбовий заклад
educational institution
реформування системи
reform
педагогічна освіта
teacher education
Issue Date: 2009
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Abstract: In the article there is examined the problem of forming of creative specialist of preschool educational establishment in the modern conditions of reformation of the system of higher pedagogical education. There is presenteda general description of differentapproaches to this problem in scientific psychological-pedagogical literature, the essence of concept is opened.
Description: В статті розглядається проблема формування творчого фахівця дошкільного учбового закладу в сучасних умовах реформування системи вищої педагогічної освіти. Представлена загальна характеристика різних підходів щодо окресленої проблеми в науковій психолого-педагогічній літературі, розкрита сутність поняття.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16579
Appears in Collections:Випуск 4(146)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
badicha.pdf80,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.