Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13035
Назва: | ХАРАКТЕРНІ ВИМОГИ ДО ЦІЛЕЙ ТА ЗМІСТУ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ |
Автори: | Данильчук, Оксана Миколіївна |
Ключові слова: | кредитно-модульне навчання, індивідуально-особистісний підхід, професійна підготовка, модуль. credit-modular education, individual-personality approach, professional training, module. |
Дата публікації: | 6-чер-2011 |
Видавництво: | Стратегия качества в промышленности и образовании” Збірник наукових праць. „Фортуна” 2011р., м. Варна Болгарія 3-10 червень С. 390-392 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто окремі вимоги до впровадження кредитних освітніх систем, а саме характерні дидактичні вимоги до цілей та змісту кредитно-модульного навчання та організації навчального процесу. Наведено загальні вимоги щодо змісту і структурованості навчального матеріалу, ролі та основних функцій викладача, врахування індивідуальних особливостей студентів. |
Опис: | The article features certain requirements as for the implementation of credit educational systems, namely characteristic didactics requirements as for the aims and content of credit-modular education and organization of the academic process. The article provides general requirements as for content and structural organization of the teaching material, role and basic functions of the teacher, taking into consideration students’ individual peculiarities. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/13035 |
Розташовується у зібраннях: | Доповіді та тези доповідей на конференціях і семінарах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Данильук О.М. 2011.doc | 58,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.