Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13035
Title: ХАРАКТЕРНІ ВИМОГИ ДО ЦІЛЕЙ ТА ЗМІСТУ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
Authors: Данильчук, Оксана Миколіївна
Keywords: кредитно-модульне навчання, індивідуально-особистісний підхід, професійна підготовка, модуль.
credit-modular education, individual-personality approach, professional training, module.
Issue Date: 6-Jun-2011
Publisher: Стратегия качества в промышленности и образовании” Збірник наукових праць. „Фортуна” 2011р., м. Варна Болгарія 3-10 червень С. 390-392
Abstract: Розглянуто окремі вимоги до впровадження кредитних освітніх систем, а саме характерні дидактичні вимоги до цілей та змісту кредитно-модульного навчання та організації навчального процесу. Наведено загальні вимоги щодо змісту і структурованості навчального матеріалу, ролі та основних функцій викладача, врахування індивідуальних особливостей студентів.
Description: The article features certain requirements as for the implementation of credit educational systems, namely characteristic didactics requirements as for the aims and content of credit-modular education and organization of the academic process. The article provides general requirements as for content and structural organization of the teaching material, role and basic functions of the teacher, taking into consideration students’ individual peculiarities.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/13035
Appears in Collections:Доповіді та тези доповідей на конференціях і семінарах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Данильук О.М. 2011.doc58,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.