Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1219
Назва: Гносеологические аспекты конкуренции
Автори: Кратт, О.А.
Чурносова, И.А.
Ключові слова: конкурентная борьба
научный поиск
рыночные отношения
конкуренция
competition
market relations
scientific inquiry
competitive struggle
Дата публікації: 2006
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 103 - 3 - Донецьк, ДонНТУ, 2006. - С. 46 - 51
Серія/номер: Економічна;10
Короткий огляд (реферат): Конкуренция трактуется как вид рыночных отношений. Выделены градиенты, составляющие содержание экономических отношений. Это позволило систематизировать направления научного поиска принципов формирования конкуренции. Конкурентоспособность представлена как результат конкурентной борьбы хозяйствующих субъектов.
Опис: Competition is interpreted as a kind of market relations. Allocated gradients constituting the content of economic relations. This allowed to systematize directions of scientific research of principles of formation of competition. Competitiveness presents as a result of competition of economic entities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1219
Розташовується у зібраннях:Випуск 103-3
Наукові статті співробітників кафедри економіки підприємства
Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гносеологические аспекты конкуренции.pdf170,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.