Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9785
Назва: Оптимизация процесса резания при восстановлении тормозных дисков транспортных средств
Інші назви: Оптимізація процесу різання при відновленні гальмівних дисків транспортних засобів
Cutting Optimisation Process at Vehicle Brake Disk Restoration
Автори: Быков, Валерий Васильевич
Биков, Валерій Васильович
Bykov, V.V.
Ключові слова: ШЕРОХОВАТОСТЬ
РЕЖИМЫ РЕЗАНИЯ
ТОРМОЗНЫЕ ДИСКИ
ТРАНСПОРТНОЕ СРЕДСТВО
МАЛОГАБАРИТНЫЙ ТОКАРНЫЙ СТАНОК
ШОРСТКІСТЬ
РЕЖИМИ РІЗАННЯ
ГАЛЬМІВНІ ДИСКИ
ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ
МАЛОГАБАРИТНИЙ ТОКАРНИЙ ВЕРСТАТ
ROUGHNESS
CUTTING MODES
BRAKE DISKS
VEHICLES
SMALL CAPACITY TURNING MACHINE
Дата публікації: 18-гру-2009
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Быков В.В. Оптимизация процесса резания при восстановлении тормозных дисков транспортных средств / В.В. Быков // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 157-163.
Короткий огляд (реферат): Приведены результаты экспериментального исследования процесса резания при восстановлении тормозных дисков транспортных средств категории М 1 и произведён поиск условий с помощью рототабельного планирования эксперимента второго порядка, обеспечивающих оптимальную шероховатость. Определены оптимальные режимы резания тормозных дисков транспортных машин с применением малогабаритных токарных станков непосредственно на автомобиле.
Опис: Experimental investigation results of the cutting process at the brake disk restoration of the vehicles class M1 are given. Conditions search with the help of rototable second order experimental design are carried out. They provide an optimum roughness. Optimum modes of the vehicle brake disk cutting with application of small capacity turning machines directly on the vehicle are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9785
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№2 (2009-9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Быков.pdf381,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.