Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБашков, Е.А.-
dc.contributor.authorАвксентьева, О.А.-
dc.contributor.authorАль-Орайкат Анас Махмуд-
dc.date.accessioned2011-04-14T13:00:24Z-
dc.date.available2011-04-14T13:00:24Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серiя "Проблеми моделювання та автоматизації проектування" (МАП-2008). Випуск 7(150): - Донецьк: ДонНТУ. - 2008. – 290 с.en_US
dc.identifier.issn2074-7888-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/966-
dc.description.abstractВыполнен обзор способов построения трехмерных графических дисплеев, поставлена задача растрового представления отрезка прямой в видеопамяти трехмерного дисплея и предложен метод ее решения.An overview of methods for building of 3D-displays has been accomplish. The problem of raster representation of a straight line in video memory of 3D-display has been defined and a method for the solution of the task has been proposed.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми моделювання та автоматизації проектування;-
dc.subjectтрехмерные графические дисплеиen_US
dc.subjectрастрen_US
dc.subjectвидеопамятьen_US
dc.subjectгенерация графических примитивовen_US
dc.subject3D-displaysen_US
dc.subjectrasteren_US
dc.subjectvideo memoryen_US
dc.subjectgraphical primitives generatoren_US
dc.titleК построению генератора графических примитивов для трехмерных дисплеевen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 7(150)
Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.