Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрайник, Любомир Васильович-
dc.contributor.authorДуфанець, Ігор Гнатович-
dc.contributor.authorКрайник, Любомир Васильевич-
dc.contributor.authorДуфанець, Игорь Игнатович-
dc.contributor.authorKraynik, l.V.-
dc.contributor.authorDufanets, I.G.-
dc.date.accessioned2012-03-22T08:11:43Z-
dc.date.available2012-03-22T08:11:43Z-
dc.date.issued2009-12-18-
dc.identifier.citationКрайник Л.В. Динаміка і параметрична оптиміація гальмового приводу тривісного автобуса з моноблочним кузовом / Л.В. Крайник , І.Г. Дуфанець // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 33-36.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9593-
dc.descriptionBlock tests on the brake forces determination on each of wheels of a superdimensioned three-axle bus with a monoblock body type A231 is carried out. The comparative analysis of theoretical and experimental results is conducted. By the test results, a proposal in relation to the changes of the pneumatic actuator existing layout with the purpose of the efficiency improvement of the emergency brake system is made.en_US
dc.description.abstractПроведено стендові випробування по визначенню гальмівних сил на кожному з коліс надвеликого тривісного автобуса з моноблочним кузовом типу А231 та здійснено порівняльний аналіз теоретичних та експериментальних результатів. За результатами випробувань внесено пропозиції щодо змін існуючої схеми пневмоприводу з метою покращення ефективності аварійної гальмової системи.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectНАДВЕЛИКИЙ ТРИВІСНИЙ АВТОБУСen_US
dc.subjectГАЛЬМІВНИЙ ПРИВІДen_US
dc.subjectАВАРІЙНА ГАЛЬМІВНА СИСТЕМАen_US
dc.subjectСВЕРХБОЛЬШОЙ ТРЕХОСНЫЙ АВТОБУСen_US
dc.subjectТОРМОЗНОЙ ПРИВОДen_US
dc.subjectАВАРИЙНАЯ ТОРМОЗНАЯ СИСТЕМАen_US
dc.subjectVERY LARGE TRIAXIAL BUSen_US
dc.subjectBRAKE DRIVEen_US
dc.subjectEMERGENCY BRAKE SYSTEMen_US
dc.titleДинаміка і параметрична оптиміація гальмового приводу тривісного автобуса з моноблочним кузовомen_US
dc.title.alternativeДинамика и параметрическая оптимизация тормозного привода трехосного автобуса с моноблочним кузовомen_US
dc.title.alternativeDynamics and Parameter Optimization of a Three-Axle Bus Brake Gear With a Monoblock Bodyen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№2 (2009-9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крайник Дуфанець.pdf377,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.