Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9593
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крайник, Любомир Васильович | - |
dc.contributor.author | Дуфанець, Ігор Гнатович | - |
dc.contributor.author | Крайник, Любомир Васильевич | - |
dc.contributor.author | Дуфанець, Игорь Игнатович | - |
dc.contributor.author | Kraynik, l.V. | - |
dc.contributor.author | Dufanets, I.G. | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-22T08:11:43Z | - |
dc.date.available | 2012-03-22T08:11:43Z | - |
dc.date.issued | 2009-12-18 | - |
dc.identifier.citation | Крайник Л.В. Динаміка і параметрична оптиміація гальмового приводу тривісного автобуса з моноблочним кузовом / Л.В. Крайник , І.Г. Дуфанець // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 33-36. | en_US |
dc.identifier.issn | 1990-7796 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9593 | - |
dc.description | Block tests on the brake forces determination on each of wheels of a superdimensioned three-axle bus with a monoblock body type A231 is carried out. The comparative analysis of theoretical and experimental results is conducted. By the test results, a proposal in relation to the changes of the pneumatic actuator existing layout with the purpose of the efficiency improvement of the emergency brake system is made. | en_US |
dc.description.abstract | Проведено стендові випробування по визначенню гальмівних сил на кожному з коліс надвеликого тривісного автобуса з моноблочним кузовом типу А231 та здійснено порівняльний аналіз теоретичних та експериментальних результатів. За результатами випробувань внесено пропозиції щодо змін існуючої схеми пневмоприводу з метою покращення ефективності аварійної гальмової системи. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. | en_US |
dc.subject | НАДВЕЛИКИЙ ТРИВІСНИЙ АВТОБУС | en_US |
dc.subject | ГАЛЬМІВНИЙ ПРИВІД | en_US |
dc.subject | АВАРІЙНА ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА | en_US |
dc.subject | СВЕРХБОЛЬШОЙ ТРЕХОСНЫЙ АВТОБУС | en_US |
dc.subject | ТОРМОЗНОЙ ПРИВОД | en_US |
dc.subject | АВАРИЙНАЯ ТОРМОЗНАЯ СИСТЕМА | en_US |
dc.subject | VERY LARGE TRIAXIAL BUS | en_US |
dc.subject | BRAKE DRIVE | en_US |
dc.subject | EMERGENCY BRAKE SYSTEM | en_US |
dc.title | Динаміка і параметрична оптиміація гальмового приводу тривісного автобуса з моноблочним кузовом | en_US |
dc.title.alternative | Динамика и параметрическая оптимизация тормозного привода трехосного автобуса с моноблочним кузовом | en_US |
dc.title.alternative | Dynamics and Parameter Optimization of a Three-Axle Bus Brake Gear With a Monoblock Body | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | №2 (2009-9) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Крайник Дуфанець.pdf | 377,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.