Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9593
Назва: Динаміка і параметрична оптиміація гальмового приводу тривісного автобуса з моноблочним кузовом
Інші назви: Динамика и параметрическая оптимизация тормозного привода трехосного автобуса с моноблочним кузовом
Dynamics and Parameter Optimization of a Three-Axle Bus Brake Gear With a Monoblock Body
Автори: Крайник, Любомир Васильович
Дуфанець, Ігор Гнатович
Крайник, Любомир Васильевич
Дуфанець, Игорь Игнатович
Kraynik, l.V.
Dufanets, I.G.
Ключові слова: НАДВЕЛИКИЙ ТРИВІСНИЙ АВТОБУС
ГАЛЬМІВНИЙ ПРИВІД
АВАРІЙНА ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА
СВЕРХБОЛЬШОЙ ТРЕХОСНЫЙ АВТОБУС
ТОРМОЗНОЙ ПРИВОД
АВАРИЙНАЯ ТОРМОЗНАЯ СИСТЕМА
VERY LARGE TRIAXIAL BUS
BRAKE DRIVE
EMERGENCY BRAKE SYSTEM
Дата публікації: 18-гру-2009
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Крайник Л.В. Динаміка і параметрична оптиміація гальмового приводу тривісного автобуса з моноблочним кузовом / Л.В. Крайник , І.Г. Дуфанець // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 33-36.
Короткий огляд (реферат): Проведено стендові випробування по визначенню гальмівних сил на кожному з коліс надвеликого тривісного автобуса з моноблочним кузовом типу А231 та здійснено порівняльний аналіз теоретичних та експериментальних результатів. За результатами випробувань внесено пропозиції щодо змін існуючої схеми пневмоприводу з метою покращення ефективності аварійної гальмової системи.
Опис: Block tests on the brake forces determination on each of wheels of a superdimensioned three-axle bus with a monoblock body type A231 is carried out. The comparative analysis of theoretical and experimental results is conducted. By the test results, a proposal in relation to the changes of the pneumatic actuator existing layout with the purpose of the efficiency improvement of the emergency brake system is made.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9593
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:№2 (2009-9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крайник Дуфанець.pdf377,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.