Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9593
Назва: | Динаміка і параметрична оптиміація гальмового приводу тривісного автобуса з моноблочним кузовом |
Інші назви: | Динамика и параметрическая оптимизация тормозного привода трехосного автобуса с моноблочним кузовом Dynamics and Parameter Optimization of a Three-Axle Bus Brake Gear With a Monoblock Body |
Автори: | Крайник, Любомир Васильович Дуфанець, Ігор Гнатович Крайник, Любомир Васильевич Дуфанець, Игорь Игнатович Kraynik, l.V. Dufanets, I.G. |
Ключові слова: | НАДВЕЛИКИЙ ТРИВІСНИЙ АВТОБУС ГАЛЬМІВНИЙ ПРИВІД АВАРІЙНА ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА СВЕРХБОЛЬШОЙ ТРЕХОСНЫЙ АВТОБУС ТОРМОЗНОЙ ПРИВОД АВАРИЙНАЯ ТОРМОЗНАЯ СИСТЕМА VERY LARGE TRIAXIAL BUS BRAKE DRIVE EMERGENCY BRAKE SYSTEM |
Дата публікації: | 18-гру-2009 |
Видавництво: | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. |
Бібліографічний опис: | Крайник Л.В. Динаміка і параметрична оптиміація гальмового приводу тривісного автобуса з моноблочним кузовом / Л.В. Крайник , І.Г. Дуфанець // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 33-36. |
Короткий огляд (реферат): | Проведено стендові випробування по визначенню гальмівних сил на кожному з коліс надвеликого тривісного автобуса з моноблочним кузовом типу А231 та здійснено порівняльний аналіз теоретичних та експериментальних результатів. За результатами випробувань внесено пропозиції щодо змін існуючої схеми пневмоприводу з метою покращення ефективності аварійної гальмової системи. |
Опис: | Block tests on the brake forces determination on each of wheels of a superdimensioned three-axle bus with a monoblock body type A231 is carried out. The comparative analysis of theoretical and experimental results is conducted. By the test results, a proposal in relation to the changes of the pneumatic actuator existing layout with the purpose of the efficiency improvement of the emergency brake system is made. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9593 |
ISSN: | 1990-7796 |
Розташовується у зібраннях: | №2 (2009-9) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Крайник Дуфанець.pdf | 377,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.