Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛизунова, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2012-03-14T11:45:51Z-
dc.date.available2012-03-14T11:45:51Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЗбірник матеріалів Х Всеукраїнської науково-практичної конференції „ Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість в умовах європейської інтеграції”, Т.5, 16-18 травня 2007р., м.Київ. - c.218-223en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/8524-
dc.description.abstractРозглянуті тенденції маркетингу в сучасних умовахen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКНЕУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.titleТенденції розвитку маркетингу в сучасних умовахen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетинг2.doc27,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.