Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7328
Назва: МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ – ЗАЛОГ УСПЕХА АТП
Автори: Кулаков, В.А.
Макеев, М.С.
Ключові слова: маркетинговые коммуникации
автотранспортный рынок
конъюнктура рынка
релевантная информация
Дата публікації: 2006
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Донбас-2020: наука і техніка – виробництву: Матеріали III науково-практичної конференції. м. Донецьк, 30-31 травня 2006 р. - Донецьк, ДонНТУ Міністерства освіти і науки, 2006.- 701 с.
Короткий огляд (реферат): Перехід країни до ринкових умов господарювання висуває перед автотранспортною галуззю ряд проблем по адаптації до ринкової економіки. Автотранспортні підприємства повинні будуть переглянути весь характер своєї комерційної і виробничої діяльності, направив її на аналіз, вивчення потреб і задоволення вимог клієнтури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7328
Розташовується у зібраннях:Макєєв А.Ю.
Матеріали ІІІ науково-практичної конференції 2006 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
817_Kulakow.PDF511,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.