Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7328
Title: МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ – ЗАЛОГ УСПЕХА АТП
Authors: Кулаков, В.А.
Макеев, М.С.
Keywords: маркетинговые коммуникации
автотранспортный рынок
конъюнктура рынка
релевантная информация
Issue Date: 2006
Publisher: ДонНТУ
Citation: Донбас-2020: наука і техніка – виробництву: Матеріали III науково-практичної конференції. м. Донецьк, 30-31 травня 2006 р. - Донецьк, ДонНТУ Міністерства освіти і науки, 2006.- 701 с.
Abstract: Перехід країни до ринкових умов господарювання висуває перед автотранспортною галуззю ряд проблем по адаптації до ринкової економіки. Автотранспортні підприємства повинні будуть переглянути весь характер своєї комерційної і виробничої діяльності, направив її на аналіз, вивчення потреб і задоволення вимог клієнтури.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7328
Appears in Collections:Макєєв А.Ю.
Матеріали ІІІ науково-практичної конференції 2006 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
817_Kulakow.PDF511,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.