Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7165
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСадова, Т.А.-
dc.date2009-
dc.date.accessioned2012-03-06T07:59:33Z-
dc.date.available2012-03-06T07:59:33Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 378.147+371.13-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7165-
dc.descriptionThe article grounds the possibility of the use of systematic approach in pedagogical researches, characterizes professional training of future teachers in a view of systematic approachen_US
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано можливість застосування системного підходу в педагогічних дослідженнях, охарактеризовано професійну підготовку майбутніх педагогів з позиції системного підходуen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectсистемний підхідen_US
dc.subjectпедагогen_US
dc.subjectpedagogical researchesen_US
dc.subjectsystematic approachen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.titleСистемний підхід як методологічна основа професійної підготовки майбутніх педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
садова.pdf136,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.