Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7155
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетренко, М.А.-
dc.date2009-
dc.date.accessioned2012-03-06T07:08:34Z-
dc.date.available2012-03-06T07:08:34Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 37.046.16-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7155-
dc.descriptionThe research of the dialogue issue in modern education is being displayed in the article from the point of new understanding of the peculiarities of modern pedagogical science. The author substantiates the assertion that the very dialogic principles from the subject of post-non-classical cognition. The theme of dialogue as a theoretical category and as live category so far is being developed from the position of person-related pedagogics. In such a context those universal characteristics of the dialogue category are suggested by the author, which reflect the tendency for humanization of the higher educational processen_US
dc.description.abstractИсследование проблемы диалога в современном образовании развертывается в данной статье с позиций нового понимания особенностей развития современной педагогической науки. Автор обосновывает утверждение, что именно дилогические принципы формируют субъекта постнеклассического познания. Тема диалога как теоретической категории и как категории собственно жизненной разрабатывается с позиций личностно ориентированной педагогики. В даннои контексте автором предложены универсальные характеристики категории диалога, отражающие тенденцию к гуманизации образовательного процесса в высшей школеen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectкатегории диалогаen_US
dc.subjectдиалогen_US
dc.subjectпедагогическая наукаen_US
dc.subjectдилогические принципыen_US
dc.subjectpedagogical scienceen_US
dc.subjectdialogueen_US
dc.subjectdialogic principlesen_US
dc.subjectdialogue categoryen_US
dc.titleДиалог как феномен гуманистического подхода к образовательному взаимодействиюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
петренко.pdf196,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.