Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7154
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пелех, Ю.В. | - |
dc.date | 2009 | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-06T06:54:32Z | - |
dc.date.available | 2012-03-06T06:54:32Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. | en_US |
dc.identifier.other | УДК 378.1(477) | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7154 | - |
dc.description | The article deals with the analysis of philosophic ideas in different periods concerning teacher personality, his/her professional maturity and the place in the public life. The attempt to systematize the values instructions for a teacher, which were formed by the thinkers of different epochs, has been made | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу філософських ідей різних часів щодо особистості педагога, його професійної зрілості та місця у суспільному житті. Здійснено спробу систематизувати ціннісні настанови вчителеві, які було сформульовано мислителями різних епох | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | педагог | en_US |
dc.subject | ціннісні настанови | en_US |
dc.subject | teacher | en_US |
dc.subject | values instructions | en_US |
dc.title | Філософські міркування щодо професійної підготовки майбутніх педагогів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
пелех.pdf | 155,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.