Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7154
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПелех, Ю.В.-
dc.date2009-
dc.date.accessioned2012-03-06T06:54:32Z-
dc.date.available2012-03-06T06:54:32Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 378.1(477)-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7154-
dc.descriptionThe article deals with the analysis of philosophic ideas in different periods concerning teacher personality, his/her professional maturity and the place in the public life. The attempt to systematize the values instructions for a teacher, which were formed by the thinkers of different epochs, has been madeen_US
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу філософських ідей різних часів щодо особистості педагога, його професійної зрілості та місця у суспільному житті. Здійснено спробу систематизувати ціннісні настанови вчителеві, які було сформульовано мислителями різних епохen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпедагогen_US
dc.subjectціннісні настановиen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectvalues instructionsen_US
dc.titleФілософські міркування щодо професійної підготовки майбутніх педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
пелех.pdf155,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.