Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7094
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Панасенко, Е.А. | - |
dc.date | 2009 | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-05T13:38:38Z | - |
dc.date.available | 2012-03-05T13:38:38Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. | en_US |
dc.identifier.other | УДК 378.03 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7094 | - |
dc.description | The article deals with the problem of reforming of higher pedagogical educational system in Ukraine in the context of the Bologna process. The author enlights the leading role of a teacher of the society and some aspects of teacher training for valuable life and educational labour | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему реформування системи вищої педагогічної освіти в Україні в контексті Болонського процесу. Автор розкрила провідне значення вчителя в суспільстві та деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя до повноцінного життя та педагогічної праці | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | Болонський процес | en_US |
dc.subject | вчитель | en_US |
dc.subject | Bologna process | en_US |
dc.subject | teacher | en_US |
dc.title | Формування особистості майбутнього вчителя в контексті Болонського процесу | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
панасенко.pdf | 70,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.