Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7094
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанасенко, Е.А.-
dc.date2009-
dc.date.accessioned2012-03-05T13:38:38Z-
dc.date.available2012-03-05T13:38:38Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 378.03-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7094-
dc.descriptionThe article deals with the problem of reforming of higher pedagogical educational system in Ukraine in the context of the Bologna process. The author enlights the leading role of a teacher of the society and some aspects of teacher training for valuable life and educational labouren_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему реформування системи вищої педагогічної освіти в Україні в контексті Болонського процесу. Автор розкрила провідне значення вчителя в суспільстві та деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя до повноцінного життя та педагогічної праціen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectБолонський процесen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectBologna processen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.titleФормування особистості майбутнього вчителя в контексті Болонського процесуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
панасенко.pdf70,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.