Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадча, І.В.-
dc.date2009-
dc.date.accessioned2012-03-05T13:27:44Z-
dc.date.available2012-03-05T13:27:44Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 37.026.001-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7092-
dc.descriptionIn the article the basic pedagogical definitions in relation to the problem of research: "personality", "teacher's personality", "the concept of the teacher's individual" are examined and specified. The author analyses the main concepts of the teacher's individual in the context of historical development of pedagogical ideasen_US
dc.description.abstractУ цій статті розглядаються й уточнюються поняття "особистості", "особистості вчителя" і "концепції особистості вчителя", проводиться аналіз концепцій особистості вчителя в площині історичного розвитку педагогічних ідейen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectособистість вчителяen_US
dc.subjectконцепція особистості вчителяen_US
dc.subjectpersonalityen_US
dc.subjectteacher's personalityen_US
dc.subjectthe concept of the teacher's individualen_US
dc.titleДо сутності поняття "концепція особистості вчителя"en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
осадчая.pdf87,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.