Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолуянов, Владимир Петрович-
dc.contributor.authorПолуянов, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorPoluyanov, Vladimir Petrovich-
dc.contributor.authorПолуянова, Елена Ивановна-
dc.contributor.authorПолуянова, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorPoluyanova, Helena Ivanivna-
dc.contributor.authorЗапорожан, Наталья Въячеславовна-
dc.contributor.authorЗапорожан, Наталія В'ячеславівна-
dc.contributor.authorZaporozhan, Natalia Vyacheslavovna-
dc.date.accessioned2012-03-03T07:14:04Z-
dc.date.available2012-03-03T07:14:04Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationВісник Хмельницького національного університету. Т 3. Економічні науки. - 2009.-№5.-С.103-105en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6631-
dc.descriptionThe approaches of the various authors to definition of essence of marketing, its concepts and functions are considered. The opportunity of adaptation of functions of marketing management to activity of the heat-delivering enterprises is proved. The basic directions of development of methodical maintenance of functions of marketing management with reference to the heatdelivering enterprises are formulated.en_US
dc.description.abstractРозглянуті підходи різних авторів до визначення суті маркетингу, його концепцій і функцій. Обґрунтована можливість адаптації функцій маркетингового управління до діяльності підприємств теплопостачання. Сформульовані основні напрямки розробки методичного забезпечення функцій маркетингового управління стосовно підприємств теплопостачання.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник Хмельницького національного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;Т 3. № 5-
dc.subjectМаркетингen_US
dc.subjectМаркетинговый подходen_US
dc.subjectРынокen_US
dc.subjectУправлениеen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing Approachen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.titleОсновные направления разработки методического обеспечения маркетингового подхода в управлении предприятиями теплоснабженияen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Економіка і фінанси"



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.