Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6542
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шумяцький, В.М. | - |
dc.contributor.author | Коротков, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-02T20:18:48Z | - |
dc.date.available | 2012-03-02T20:18:48Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: “Електротехніка і енергетика”, випуск 8 (140). - Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2008. – 251 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6542 | - |
dc.description | Відомо, вищі гармоніки напруги перетворювача частоти (ПЧ), породжують ні стільки додаткові постійні складові моменту, скільки змінні складові, обумовлені взаємодією вищих гармонік з першою гармонікою мо- менту і між собою. Найбільш значним у механізмі утворювання пульсацій є взаємодія п’ятої і сьомої гармонік струму з основною гармонікою. При номінальній частоті напруги, внаслідок підвищеної частоти пульсацій моменту і інерційності меха- нічної частини приводу, пульсації швидкості є порівняно незначними. Однак, при зниженні частоти напруги, нерівномірність обертання ротору зростає, так як ротор встигає “відпрацьовувати” пульсації моменту. Крім цього наявність додаткових втрат від вищих гармонік призводить до зниження припустимих корисних наван- тажень на валу двигуна за умов нагріву. Все це обмежує припустимі діапазони регулювання швидкості елект- роприводів і як відмічають різні автори, це зв’язано з використанням “базового” закону комутації ключів [2]. Для усунення відмічених вище недоліків необхідно використовувати удосконалені закони комутації ключів. Найбільш розповсюдженим в теперішній час є ПЧ з широтно-імпульсною модуляцією (ШІМ). Для цьо- го необхідно розробити модель системи електропривода, яка дасть можливість зробити порівняння різних зако- нів комутації. | en_US |
dc.description.abstract | In paper the conditions of run asynchronous machine worked from converter of frequency is considered. Work up the reductive temperature model of engine what allow to analyze the temperature condition of engine. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Електротехніка і енергетика;випуск 8 (140) | - |
dc.subject | Теплова чотирьохтільна схема заміщення ЭДКО2–4МУ5 | en_US |
dc.subject | Математична схема чотирьохтільної теплової моделі двигуна при роботі під навантаженням | en_US |
dc.subject | аналіз теплового стану двигуна | en_US |
dc.title | СПРОЩЕНА ТЕПЛОВА МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ДВИГУНА | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | 2008_Випуск 8(140) Публікації співробітників кафедри ЕАПУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shumyatsky, VM, Korotkov, AV.pdf | 358,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.