Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумяцький, В.М.-
dc.contributor.authorКоротков, А.В.-
dc.date.accessioned2012-03-02T20:18:48Z-
dc.date.available2012-03-02T20:18:48Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: “Електротехніка і енергетика”, випуск 8 (140). - Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2008. – 251 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6542-
dc.descriptionВідомо, вищі гармоніки напруги перетворювача частоти (ПЧ), породжують ні стільки додаткові постійні складові моменту, скільки змінні складові, обумовлені взаємодією вищих гармонік з першою гармонікою мо- менту і між собою. Найбільш значним у механізмі утворювання пульсацій є взаємодія п’ятої і сьомої гармонік струму з основною гармонікою. При номінальній частоті напруги, внаслідок підвищеної частоти пульсацій моменту і інерційності меха- нічної частини приводу, пульсації швидкості є порівняно незначними. Однак, при зниженні частоти напруги, нерівномірність обертання ротору зростає, так як ротор встигає “відпрацьовувати” пульсації моменту. Крім цього наявність додаткових втрат від вищих гармонік призводить до зниження припустимих корисних наван- тажень на валу двигуна за умов нагріву. Все це обмежує припустимі діапазони регулювання швидкості елект- роприводів і як відмічають різні автори, це зв’язано з використанням “базового” закону комутації ключів [2]. Для усунення відмічених вище недоліків необхідно використовувати удосконалені закони комутації ключів. Найбільш розповсюдженим в теперішній час є ПЧ з широтно-імпульсною модуляцією (ШІМ). Для цьо- го необхідно розробити модель системи електропривода, яка дасть можливість зробити порівняння різних зако- нів комутації.en_US
dc.description.abstractIn paper the conditions of run asynchronous machine worked from converter of frequency is considered. Work up the reductive temperature model of engine what allow to analyze the temperature condition of engine.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕлектротехніка і енергетика;випуск 8 (140)-
dc.subjectТеплова чотирьохтільна схема заміщення ЭДКО2–4МУ5en_US
dc.subjectМатематична схема чотирьохтільної теплової моделі двигуна при роботі під навантаженнямen_US
dc.subjectаналіз теплового стану двигунаen_US
dc.titleСПРОЩЕНА ТЕПЛОВА МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ДВИГУНАen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:2008_Випуск 8(140)
Публікації співробітників кафедри ЕАПУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shumyatsky, VM, Korotkov, AV.pdf358,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.