Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6504
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаренич, К.М.-
dc.contributor.authorВасилець, С.В.-
dc.contributor.authorМаренич, К.М.-
dc.contributor.authorВасилець, С.В.-
dc.contributor.authorMarenych, K.-
dc.contributor.authorVasylets, S.-
dc.date.accessioned2012-03-02T18:24:35Z-
dc.date.available2012-03-02T18:24:35Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Гірничо-електромеханічна. Випуск 19(175), 2010 р., 179 с.en_US
dc.identifier.otherУДК 622.012.2:621.311.1-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6504-
dc.descriptionThe influence of motor back EMF frequency decreasing on the level of self-compensation of leakage current capacitive component by modelling was analysed for different values of compensator mismatching factor in 660 V power network of mine section.en_US
dc.description.abstractШляхом моделювання досліджено вплив зниження частоти ЕРС вибігу двигунів дільничної електромережі напругою 660 В на рівень автокомпенсації ємнісної складової струму витоку на землю при різних значеннях коефіцієнта розладу компенсатора.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectматематична модельen_US
dc.subjectвиток струму на землюen_US
dc.subjectдільнична електромережаen_US
dc.subjectкількість електрикиen_US
dc.subjectавтокомпенсаціяen_US
dc.subjectчастота напругиen_US
dc.subjectасинхронний двигунen_US
dc.subjectємність ізоляціїen_US
dc.subjectматематична модельen_US
dc.subjectвиток струму на землюen_US
dc.subjectдільнична електромережаen_US
dc.subjectкількість електрикиen_US
dc.subjectавтокомпенсаціяen_US
dc.subjectчастота напругиen_US
dc.subjectасинхронний двигунen_US
dc.subjectємність ізоляціїen_US
dc.subjectmathematical modelen_US
dc.subjectleakage currenten_US
dc.subjectpower network of mine sectionen_US
dc.subjectquantity of electricityen_US
dc.subjectself-compensationen_US
dc.subjectvoltage frequencyen_US
dc.subjectinduction motoren_US
dc.subjectisolation capacityen_US
dc.titleМоделювання автокомпенсації ємнісної складової струму витоку при зниженні частоти ЕРС вибігу двигунів дільничної електромережіen_US
dc.title.alternativeSelf-compensation of Leakage Current Capacitive Component Modelling in Case of Motor Back EMF Frequency Decreasing in Power Network of Mine Section.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 19(175)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
K. Marenych15.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.