Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6398
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКнязян, М.О.-
dc.date2009-
dc.date.accessioned2012-03-02T12:14:50Z-
dc.date.available2012-03-02T12:14:50Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 378.937-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6398-
dc.descriptionIn the article the scientific and theoretical basis of training of teachers of foreign languages from the position acmeology, humanistic psychology. Competence aprroach revealed the functional role of self-research activities in this processen_US
dc.description.abstractУ статті висвітлено науково-теоретичні засади професійної підготовки викладача іноземних мов з позиції акмеології, гуманістичної психології, компетентнісного підходу, з'ясовано функціональну роль самостійно-дослідницької діяльності в цьому процесіen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectвикладачen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectforeign languagesen_US
dc.subjectCompetence aprroachen_US
dc.titleметодологічні засади й методи підготовки викладачів іноземних мов у системі вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
князян.pdf127,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.