Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6398
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Князян, М.О. | - |
dc.date | 2009 | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-02T12:14:50Z | - |
dc.date.available | 2012-03-02T12:14:50Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. | en_US |
dc.identifier.other | УДК 378.937 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6398 | - |
dc.description | In the article the scientific and theoretical basis of training of teachers of foreign languages from the position acmeology, humanistic psychology. Competence aprroach revealed the functional role of self-research activities in this process | en_US |
dc.description.abstract | У статті висвітлено науково-теоретичні засади професійної підготовки викладача іноземних мов з позиції акмеології, гуманістичної психології, компетентнісного підходу, з'ясовано функціональну роль самостійно-дослідницької діяльності в цьому процесі | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | вища освіта | en_US |
dc.subject | викладач | en_US |
dc.subject | іноземна мова | en_US |
dc.subject | foreign languages | en_US |
dc.subject | Competence aprroach | en_US |
dc.title | методологічні засади й методи підготовки викладачів іноземних мов у системі вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
князян.pdf | 127,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.