Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6266
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зіненко, І.М. | - |
dc.date | 2009 | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-02T08:25:50Z | - |
dc.date.available | 2012-03-02T08:25:50Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. | en_US |
dc.identifier.other | УДК 37.046.14 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6266 | - |
dc.description | One of the priority directions of modernization of education in Ukraine is competence approach. In the article the nature and mechanism of display of competences are analysed, that is a basis for development of model of realization of competence approach to teaching of separate disciplines | en_US |
dc.description.abstract | Одним з пріоритетних напрямів модернізації освіти в Україні визнано компетентнісний підхід. У статті проаналізовані природа та механізм прояву компетентнностей, що є підгрунтям до розробки моделі реалізації компетентнісного підходу до навчання окремих дисциплін | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | Україна | en_US |
dc.subject | компетентнісний підхід | en_US |
dc.subject | Ukraine | en_US |
dc.subject | competence approach | en_US |
dc.title | Механізм прояву компетентності як підгрунття моделі реалізації компетентнісного підходу до навчання математики | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
зиненко.pdf | 102,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.