Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6257Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гулай, О.І. | - |
| dc.date | 2009 | - |
| dc.date.accessioned | 2012-03-02T08:06:32Z | - |
| dc.date.available | 2012-03-02T08:06:32Z | - |
| dc.date.issued | 2009 | - |
| dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. | en_US |
| dc.identifier.other | УДК 378:54 | - |
| dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6257 | - |
| dc.description | In the article "Innovative pedagogical technologies are a guarantee og qualitative professional training of specialist-to-be" there is in analysis of the innovative pedagogical technologies is discussed. Results of the application of credit-modular technology of teaching chemistry to engineer students at Lutsk national technical university are presents | en_US |
| dc.description.abstract | Наведено аналіз новітніх технологій навчання. Представлено результати впровадження кредитно-модульної технології викладання хімії для студентів інженерних спеціальностей Луцького національного технічного університету | en_US |
| dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
| dc.subject | Інноваційні педагогічні технології | en_US |
| dc.subject | кредитно-модульна технологія | en_US |
| dc.subject | хімія | en_US |
| dc.subject | студенти | en_US |
| dc.subject | ЛНТУ | en_US |
| dc.subject | Innovative pedagogical technologies | en_US |
| dc.subject | credit-modular technology | en_US |
| dc.subject | chemistry | en_US |
| dc.subject | engineer student | en_US |
| dc.title | Інноваційні педагогічні технології - запорука якісної професійної підготовки майбутніх фахівців | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Випуск 5(155) - 1 | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.