Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6235
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Босенко, М.В. | - |
dc.date | 2009 | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-02T07:05:33Z | - |
dc.date.available | 2012-03-02T07:05:33Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. | en_US |
dc.identifier.other | УДК 37.013.74 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6235 | - |
dc.description | The article is dedicated to discussion of crucial problems related to reforming of higher education in Belarus. Solution of this problem would help us a successful taking of modern education policy in the field of ECTS. | en_US |
dc.description.abstract | Статья посвящена актуальным проблемам проведения Болонских реформ в сфере высшего образования Республики Беларусь. Выделены специфические проблемы проведения кредитно-модульной системы. | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | реформирование | en_US |
dc.subject | кредитно-модульная система | en_US |
dc.subject | Болонский процесс | en_US |
dc.subject | двухступенчатая система высшего образования | en_US |
dc.subject | reformation | en_US |
dc.subject | life long learning | en_US |
dc.subject | a highter education system based on two main cycles | en_US |
dc.subject | реформування | en_US |
dc.subject | кредитно-модульна система | en_US |
dc.subject | Болонський процес | en_US |
dc.subject | двустепнева система вищої освіти | en_US |
dc.title | Внедрение кредитно-модульной системы и оптимизация учебного процесса в республике Беларусь | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
босенко.pdf | 85,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.