Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6076
Title: | Вплив властивостей в’яжучого на утомленісну довговічність асфальтобетону |
Other Titles: | Влияние свойств вяжущего на усталостную долговечность асфальтобетона Influence of the Binder on the Asphalt Concrete Fatigue Durability |
Authors: | Гончаренко, Валентин Валентинович Гончаренко, Валентин Іванович Лобарєва, Юлія Володимирівна Гончаренко, Валентин Валентинович Гончаренко, Валентин Иванович Лобарева, Юлия Владимировна Goncharenko, V.V. Goncharenko, V.I. Lobareva, U.V. |
Keywords: | АСФАЛЬТОБЕТОН УТОМА ДОВГОВІЧНІСТЬ БІТУМ В’ЯЗКІСТЬ КІЛЬКІСТЬ ЦИКЛІВ ДО РУЙНУВАННЯ АСФАЛЬТОБЕТОН УСТАЛОСТЬ ДОЛГОВЕЧНОСТЬ БИТУМ ВЯЗКОСТЬ КОЛИЧЕСТВО ЦИКЛОВ ДО РАЗРУШЕНИЯ ASPHALT CONCRETE FATIGUE DURABILITY BITUMEN VISCOSITY THE AMOUNT OF CYCLES TO DESTRUCTION |
Issue Date: | 30-May-2006 |
Publisher: | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. |
Citation: | Гончаренко В.В. Вплив властивостей в’яжучого на утомленісну довговічність асфальтобетону / В.В. Гончаренко, В.І. Гончаренко, Ю.В. Лобарєва // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2006. - № 1(2). – С. 80-84. |
Abstract: | Виконано експериментальні дослідження утомленісної довговічності асфальтобетону. Показано, що при виборі в’язкості бітуму необхідно враховувати умови роботи дорожнього покриття при негативних зимових та позитивних літніх температурах. Оптимальна кількість бітуму, з точки зору утомленісної довговічності асфальтобетону, повинна бути збільшена до 7-8% і залежить від структурних особливостей асфальтобетону в цілому. |
Description: | Experimental researches on the dependence of the asphalt concrete fatigue durability are carried out. It is shown that at the choice of the bitumen viscosity it is necessary to take into account operating conditions of the roadway covering at the negative winter and positive summer temperatures. The optimum amount of bitumen, from the viewpoint of asphalt concrete fatigue durability, must be increased to 7-8% and depends on the structural features of asphalt concrete as a whole. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6076 |
Appears in Collections: | Публікації кафедри "Проектування доріг і штучних споруд" №1 (2006-2) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гончаренко.pdf | 350,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.