Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6076
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончаренко, Валентин Валентинович-
dc.contributor.authorГончаренко, Валентин Іванович-
dc.contributor.authorЛобарєва, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorГончаренко, Валентин Валентинович-
dc.contributor.authorГончаренко, Валентин Иванович-
dc.contributor.authorЛобарева, Юлия Владимировна-
dc.contributor.authorGoncharenko, V.V.-
dc.contributor.authorGoncharenko, V.I.-
dc.contributor.authorLobareva, U.V.-
dc.date.accessioned2012-03-01T07:08:30Z-
dc.date.available2012-03-01T07:08:30Z-
dc.date.issued2006-05-30-
dc.identifier.citationГончаренко В.В. Вплив властивостей в’яжучого на утомленісну довговічність асфальтобетону / В.В. Гончаренко, В.І. Гончаренко, Ю.В. Лобарєва // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2006. - № 1(2). – С. 80-84.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6076-
dc.descriptionExperimental researches on the dependence of the asphalt concrete fatigue durability are carried out. It is shown that at the choice of the bitumen viscosity it is necessary to take into account operating conditions of the roadway covering at the negative winter and positive summer temperatures. The optimum amount of bitumen, from the viewpoint of asphalt concrete fatigue durability, must be increased to 7-8% and depends on the structural features of asphalt concrete as a whole.en_US
dc.description.abstractВиконано експериментальні дослідження утомленісної довговічності асфальтобетону. Показано, що при виборі в’язкості бітуму необхідно враховувати умови роботи дорожнього покриття при негативних зимових та позитивних літніх температурах. Оптимальна кількість бітуму, з точки зору утомленісної довговічності асфальтобетону, повинна бути збільшена до 7-8% і залежить від структурних особливостей асфальтобетону в цілому.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectАСФАЛЬТОБЕТОНen_US
dc.subjectУТОМАen_US
dc.subjectДОВГОВІЧНІСТЬen_US
dc.subjectБІТУМen_US
dc.subjectВ’ЯЗКІСТЬen_US
dc.subjectКІЛЬКІСТЬ ЦИКЛІВ ДО РУЙНУВАННЯen_US
dc.subjectАСФАЛЬТОБЕТОНen_US
dc.subjectУСТАЛОСТЬen_US
dc.subjectДОЛГОВЕЧНОСТЬen_US
dc.subjectБИТУМen_US
dc.subjectВЯЗКОСТЬen_US
dc.subjectКОЛИЧЕСТВО ЦИКЛОВ ДО РАЗРУШЕНИЯen_US
dc.subjectASPHALT CONCRETEen_US
dc.subjectFATIGUEen_US
dc.subjectDURABILITYen_US
dc.subjectBITUMENen_US
dc.subjectVISCOSITYen_US
dc.subjectTHE AMOUNT OF CYCLES TO DESTRUCTIONen_US
dc.titleВплив властивостей в’яжучого на утомленісну довговічність асфальтобетонуen_US
dc.title.alternativeВлияние свойств вяжущего на усталостную долговечность асфальтобетонаen_US
dc.title.alternativeInfluence of the Binder on the Asphalt Concrete Fatigue Durabilityen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Проектування доріг і штучних споруд"
№1 (2006-2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гончаренко.pdf350,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.