Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/595
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлександров, И.А,-
dc.contributor.authorКраснопольская, Н.Н.-
dc.date.accessioned2011-01-17T13:54:08Z-
dc.date.available2011-01-17T13:54:08Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 80 - Донецьк, ДонНТУ, 2004. - С. 73 - 82en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/595-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;12-
dc.titleСовершенствование маркетингового управления в туристическом бизнесе на основании анализа опыта использования маркетингового управленияen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 80



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.