Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5680
Назва: Естественно-языковые диалоговые интерфейсы в информационных технологиях маркетинга
Інші назви: Naturally-tongue interactive interfaces in information marketing technologies
Автори: Дацун, Н.
Марченко, Е.
Ключові слова: естественно-языковый интерфейс
маркетинг
“виртуальный магазин”
“виртуальная выставка”
“электронная торговля”
экономическая сущность
социальная сущность
Дата публікації: вер-2001
Видавництво: Запорожский государственный университет
Бібліографічний опис: Дацун Н., Марченко Е. Естественно-языковые диалоговые интерфейсы в информационных технологиях маркетинга/ IT+SE 2001 (осенняя сессия). – Украина, Крым. Ялта-Гурзуф, 20-30 сентября 2001. – Запорожье: Запорожский государственный университет, 2001. – с. 140-142.
Серія/номер: ;H3
Опис: Work sacred to research of role of naturally-tongue interactive interfaces of contemporary computer information systems, to their economic and social essence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/5680
Розташовується у зібраннях:Статті співробітників кафедри ПМІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
it+se-2001.pdf169,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.