Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5680
Title: Естественно-языковые диалоговые интерфейсы в информационных технологиях маркетинга
Other Titles: Naturally-tongue interactive interfaces in information marketing technologies
Authors: Дацун, Н.
Марченко, Е.
Keywords: естественно-языковый интерфейс
маркетинг
“виртуальный магазин”
“виртуальная выставка”
“электронная торговля”
экономическая сущность
социальная сущность
Issue Date: Sep-2001
Publisher: Запорожский государственный университет
Citation: Дацун Н., Марченко Е. Естественно-языковые диалоговые интерфейсы в информационных технологиях маркетинга/ IT+SE 2001 (осенняя сессия). – Украина, Крым. Ялта-Гурзуф, 20-30 сентября 2001. – Запорожье: Запорожский государственный университет, 2001. – с. 140-142.
Series/Report no.: ;H3
Description: Work sacred to research of role of naturally-tongue interactive interfaces of contemporary computer information systems, to their economic and social essence.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/5680
Appears in Collections:Статті співробітників кафедри ПМІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
it+se-2001.pdf169,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.