Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4265
Title: Розрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 1. Математична модель
Other Titles: Расчет и исследование механизма изменения степени сжатия для бензинового двигателя. Часть 1. Математическая модель
Calculation Compression Degree Change Mechanism for the Petrol Engine. Part 1. Mathematical model
Authors: Міщенко, Микола Іванович
Хімченко, Аркадій Васильович
Колеснікова, Т.М.
Шляхов, В.С.
Мищенко, Николай Иванович
Химченко, Аркадий Васильевич
Колесникова, Т.Н.
Шляхов, В.С.
Mishchenko, N.I.
Himchenko, A.V.
Kolesnikov, T.N.
Shljahov, V. S.
Keywords: МЕХАНІЗМ ЗМІНИ СТУПЕНЯ СТИСКУ
БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН
ГІДРАВЛІЧНИЙ ПРИВОД
МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ
МЕХАНИЗМ ИЗМЕНЕНИЯ СТЕПЕНИ СЖАТИЯ
БЕНЗИНОВЫЙ ДВИГАТЕЛЬ
ГИДРАВЛИЧЕСКИЙ ПРИВОД
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ
THE MECHANISM OF THE COMPRESSION DEGREE CHANGE
THE PETROL ENGINE
HYDRAULIC DRIVE
MATHEMATICAL MODEL
Issue Date: 25-Jun-2008
Publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Citation: Міщенко М.І. Розрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 1. Математична модель / М.І. Міщенко, А.В. Хімченко, Т.М. Колеснікова, В.С. Шляхов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. - Горлівка, 2008. - № 1(6). - С. 10-16.
Abstract: Наведено опис математичної моделі механізму зміни ступеня стиску для двигуна внутрішнього згорання. Область застосування моделі обмежена випадком гідравлічного приводу цього механізму. В основу математичної моделі покладені рівняння нерозривності потоку, збереження маси, а також параметри робочого циклу двигуна.
Description: The description of the mathematical model of the compression degree change mechanism for the internal combustion engine is presented. The applicability of suggested model is limited by the event of the mechanism hydraulic drive. The equations of the mass-flow continuity, mass conservation as well as parametres of the engine operational cycle are the basis of mathematical model.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4265
ISSN: 1990-7796
Appears in Collections:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№1 (2008-6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мищенко Химченко 2008.pdf482,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.