Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4265
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщенко, Микола Іванович-
dc.contributor.authorХімченко, Аркадій Васильович-
dc.contributor.authorКолеснікова, Т.М.-
dc.contributor.authorШляхов, В.С.-
dc.contributor.authorМищенко, Николай Иванович-
dc.contributor.authorХимченко, Аркадий Васильевич-
dc.contributor.authorКолесникова, Т.Н.-
dc.contributor.authorШляхов, В.С.-
dc.contributor.authorMishchenko, N.I.-
dc.contributor.authorHimchenko, A.V.-
dc.contributor.authorKolesnikov, T.N.-
dc.contributor.authorShljahov, V. S.-
dc.date.accessioned2012-01-24T06:27:33Z-
dc.date.available2012-01-24T06:27:33Z-
dc.date.issued2008-06-25-
dc.identifier.citationМіщенко М.І. Розрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 1. Математична модель / М.І. Міщенко, А.В. Хімченко, Т.М. Колеснікова, В.С. Шляхов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. - Горлівка, 2008. - № 1(6). - С. 10-16.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4265-
dc.descriptionThe description of the mathematical model of the compression degree change mechanism for the internal combustion engine is presented. The applicability of suggested model is limited by the event of the mechanism hydraulic drive. The equations of the mass-flow continuity, mass conservation as well as parametres of the engine operational cycle are the basis of mathematical model.en_US
dc.description.abstractНаведено опис математичної моделі механізму зміни ступеня стиску для двигуна внутрішнього згорання. Область застосування моделі обмежена випадком гідравлічного приводу цього механізму. В основу математичної моделі покладені рівняння нерозривності потоку, збереження маси, а також параметри робочого циклу двигуна.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectМЕХАНІЗМ ЗМІНИ СТУПЕНЯ СТИСКУen_US
dc.subjectБЕНЗИНОВИЙ ДВИГУНen_US
dc.subjectГІДРАВЛІЧНИЙ ПРИВОДen_US
dc.subjectМАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬen_US
dc.subjectМЕХАНИЗМ ИЗМЕНЕНИЯ СТЕПЕНИ СЖАТИЯen_US
dc.subjectБЕНЗИНОВЫЙ ДВИГАТЕЛЬen_US
dc.subjectГИДРАВЛИЧЕСКИЙ ПРИВОДen_US
dc.subjectМАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬen_US
dc.subjectTHE MECHANISM OF THE COMPRESSION DEGREE CHANGEen_US
dc.subjectTHE PETROL ENGINEen_US
dc.subjectHYDRAULIC DRIVEen_US
dc.subjectMATHEMATICAL MODELen_US
dc.titleРозрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 1. Математична модельen_US
dc.title.alternativeРасчет и исследование механизма изменения степени сжатия для бензинового двигателя. Часть 1. Математическая модельen_US
dc.title.alternativeCalculation Compression Degree Change Mechanism for the Petrol Engine. Part 1. Mathematical modelen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№1 (2008-6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мищенко Химченко 2008.pdf482,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.