Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4240
Title: | Зв’язок між параметрами пасажиропотоків представницьких і рядових перерізів міського маршрутного автомобільного транспорту |
Other Titles: | Связь между параметрами пассажиропотоков представительских и рядовых сечений городского маршрутного автомобильного транспорта Connection Between the Parameters of Representative and Ordinary Sections of Public Rout Motor Transport |
Authors: | Куниця, Анатолій Васильович Милокост, Д.М. Куница, Анатолий Васильевич Милокост, Д.Н. Kunitsa, A.V. Milokost, D.M. |
Keywords: | ПЕРВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ МАРШРУТНІ РЕЖИМ РЕАЛЬНОГО МАСШТАБУ ЧАСУ СИСТЕМА АВТОМАТИЗОВАНА ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРЕРІЗИ ПРЕДСТАВНИЦЬКІ І РЯДОВІ ПЕРВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ МАРШРУТНЫЕ РЕЖИМ РЕАЛЬНОГО МАСШТАБА ВРЕМЕНИ СИСТЕМА АВТОМАТИЗИРОВАННАЯ ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛЕНИЯ СЕЧЕНИЯ ПРЕДСТАВИТЕЛЬСКИЕ И РЯДОВЫЕ PASSENGER ROUT TRANSPORTATION MODE OF THE REAL TIME SYSTEM AUTOMATED OPERATIVE MANAGEMENT SECTIONS REPRESENTATIVE AND ORDINARY |
Issue Date: | 24-Dec-2007 |
Publisher: | Автомобильно-дорожный институт Донецкого национального технического университета, ул. Кирова, 51, г. Горловка, Донецкая обл., Украина, 84646 |
Citation: | Куниця А.В. Зв’язок між параметрами пасажиропотоків представницьких і рядових перерізів міського маршрутного автомобільного транспорту / А.В. Куниця, Д.М. Милокост // ВІСТІ Автомобільно-дорожнього інституту. - 2007. - № 2(5). - С. 61-65. |
Abstract: | У статті проведено аналіз зв'язку між параметрами пасажиропотоків представницьких і рядових перерізів маршруту з метою розпізнання інформаційних ознак стану транспортної системи в умовах використання автоматизованої системи оперативного управління. Встановлено залежність між параметрами пасажиропотоків представницьких і рядових перерізів з урахуванням заповнення салону транспортного засобу і розроблено питання визначення цих перерізів. |
Description: | In the article the conducted analysis of connection between the parameters of representative and ordinary sections of route with the purpose of recognition of informative signs of the state of the transporting system in the conditions of the use of the automated operative control system. Dependence is set between the parameters of representative and ordinary sections taking into account filling of salon of transport vehicle and the questions of determination of these sections are developed. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4240 |
Appears in Collections: | Публікації кафедри "Транспортні технології" №2 (2007-5) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Куниця.pdf | 406,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.