Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4240
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуниця, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorМилокост, Д.М.-
dc.contributor.authorКуница, Анатолий Васильевич-
dc.contributor.authorМилокост, Д.Н.-
dc.contributor.authorKunitsa, A.V.-
dc.contributor.authorMilokost, D.M.-
dc.date.accessioned2012-01-23T08:43:43Z-
dc.date.available2012-01-23T08:43:43Z-
dc.date.issued2007-12-24-
dc.identifier.citationКуниця А.В. Зв’язок між параметрами пасажиропотоків представницьких і рядових перерізів міського маршрутного автомобільного транспорту / А.В. Куниця, Д.М. Милокост // ВІСТІ Автомобільно-дорожнього інституту. - 2007. - № 2(5). - С. 61-65.en_US
dc.identifier.otherУДК 656.13-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4240-
dc.descriptionIn the article the conducted analysis of connection between the parameters of representative and ordinary sections of route with the purpose of recognition of informative signs of the state of the transporting system in the conditions of the use of the automated operative control system. Dependence is set between the parameters of representative and ordinary sections taking into account filling of salon of transport vehicle and the questions of determination of these sections are developed.en_US
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз зв'язку між параметрами пасажиропотоків представницьких і рядових перерізів маршруту з метою розпізнання інформаційних ознак стану транспортної системи в умовах використання автоматизованої системи оперативного управління. Встановлено залежність між параметрами пасажиропотоків представницьких і рядових перерізів з урахуванням заповнення салону транспортного засобу і розроблено питання визначення цих перерізів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобильно-дорожный институт Донецкого национального технического университета, ул. Кирова, 51, г. Горловка, Донецкая обл., Украина, 84646en_US
dc.subjectПЕРВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ МАРШРУТНІen_US
dc.subjectРЕЖИМ РЕАЛЬНОГО МАСШТАБУ ЧАСУen_US
dc.subjectСИСТЕМА АВТОМАТИЗОВАНА ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯen_US
dc.subjectПЕРЕРІЗИ ПРЕДСТАВНИЦЬКІ І РЯДОВІen_US
dc.subjectПЕРВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ МАРШРУТНЫЕen_US
dc.subjectРЕЖИМ РЕАЛЬНОГО МАСШТАБА ВРЕМЕНИen_US
dc.subjectСИСТЕМА АВТОМАТИЗИРОВАННАЯ ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛЕНИЯen_US
dc.subjectСЕЧЕНИЯ ПРЕДСТАВИТЕЛЬСКИЕ И РЯДОВЫЕen_US
dc.subjectPASSENGER ROUT TRANSPORTATIONen_US
dc.subjectMODE OF THE REAL TIMEen_US
dc.subjectSYSTEM AUTOMATED OPERATIVE MANAGEMENTen_US
dc.subjectSECTIONS REPRESENTATIVE AND ORDINARYen_US
dc.titleЗв’язок між параметрами пасажиропотоків представницьких і рядових перерізів міського маршрутного автомобільного транспортуen_US
dc.title.alternativeСвязь между параметрами пассажиропотоков представительских и рядовых сечений городского маршрутного автомобильного транспортаen_US
dc.title.alternativeConnection Between the Parameters of Representative and Ordinary Sections of Public Rout Motor Transporten_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№2 (2007-5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куниця.pdf406,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.