Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35676
Назва: Використання методів гейміфікації в процесі навчання англійської мови в середній школі
Інші назви: Using gamification methods in the process of teaching English in secondary school
Автори: Назаренко, Аліна Сергіївна
Ключові слова: гейміфікація
навчання англійській мові
заклад загальної середньої освіти
лексична компетентність
лексичні навички
активізація
мотивація
gamification
English language teaching
comprehensive school
lexical competence
lexical skills
activation
motivation
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дрогобич: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Назаренко А. С. Використання методів гейміфікації в процесі навчання англійської мови в середній школі : випускна кваліфікаційна робота … магістра : випускна кваліфікаційна робота … магістра 014.02. Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська)) / Аліна Сергіївна Назаренко. - Дрогобич : ДонНТУ, 2024. - 93 с.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено вивченню впливу гейміфікації на процес формування лексичної компетентності учнів середньої школи на уроках англійської мови. У роботі розглядається сутність поняття “гейміфікація”, її роль у створенні інтерактивного навчального середовища, стимулюванні мотивації та інтересу учнів, а також покращенні їхніх лексичних навичок. Гейміфікація визначена як сучасний педагогічний інструмент, що забезпечує інтеграцію ігрових практик і механізмів у навчальний процес для залучення учнів та вирішення освітніх завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35676
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_М_АМм-23_Назаренко_підпис.pdf21,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.