Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35674
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаралкіна, Ганна Вадимівна-
dc.date.accessioned2025-09-02T17:51:04Z-
dc.date.available2025-09-02T17:51:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКаралкіна Г. В. Інтеграція принципів Universal Design for Learning у систему інклюзивної освіти України : випускна кваліфікаційна робота … магістра : випускна кваліфікаційна робота … магістра 014.02. Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська)) / Ганна Вадимівна Каралкіна. - Дрогобич : ДонНТУ, 2024. - 95 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35674-
dc.description.abstractУ роботі висвітлено історію розвитку інклюзивної освіти, розкрито сутність поняття УДН та його принципи, проаналізовано досвід розвинених країн, зокрема США, Німеччини та Бельгії. Було виявлено, що навчальне середовище має бути гнучким та доступним для всіх учнів. Визначено зв’язок між принципами УДН та світовим технологічним прогресом. Розроблено рекомендації щодо впровадження універсального дизайну навчання в інклюзивне освітнє середовище закладів освіти України, які можуть бути використані вчителями, асистентами вчителів інклюзивних класів, науковцями та батьками дітей з особливими потребами. Вони також допоможуть вчителю підготувати всіх учнів до динамічного майбутнього, виховати людей, спроможних встояти перед новими суспільними та моральними викликами.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherДрогобич: ДонНТУuk_UK
dc.subjectінклюзіяuk_UK
dc.subjectархітектураuk_UK
dc.subjectуніверсальний дизайн навчанняuk_UK
dc.subjectтрадиційний, індивідуальний та УДН підходиuk_UK
dc.subjectваріативність навчальної діяльностіuk_UK
dc.subjectцикл УДНuk_UK
dc.subjectрозумне пристосуванняuk_UK
dc.subjectдитина з особливими освітніми потребамиuk_UK
dc.subjectінвалідністьuk_UK
dc.subjectспеціальна освітаuk_UK
dc.subjectдиференційоване навчанняuk_UK
dc.subjectпринципи УДНuk_UK
dc.subjectрамки УДНuk_UK
dc.subjectментальні картиuk_UK
dc.subjectадаптаціяuk_UK
dc.subjectмодифікаціяuk_UK
dc.subjectоб’єднанняuk_UK
dc.subjectрозширенняuk_UK
dc.subjectурізноманітненняuk_UK
dc.subjectвилученняuk_UK
dc.subjectваріативністьuk_UK
dc.subjectмінливістьuk_UK
dc.subjectinclusionuk_UK
dc.subjectarchitectureuk_UK
dc.subjectuniversal design of learninguk_UK
dc.subjectraditional, individual and UDL approachesuk_UK
dc.subjectvariability of learning activitiesuk_UK
dc.subjectUDL cycleuk_UK
dc.subjectreasonable adjustmentuk_UK
dc.subjectchild with special educational needsuk_UK
dc.subjectdisabilityuk_UK
dc.subjectspecial educationuk_UK
dc.subjectdifferentiated learninguk_UK
dc.subjectprinciples of UDLuk_UK
dc.subjectUDL frameworkuk_UK
dc.subjectmental mapsuk_UK
dc.subjectadaptationuk_UK
dc.subjectmodificationuk_UK
dc.subjectintegrationuk_UK
dc.subjectexpansionuk_UK
dc.subjectdiversificationuk_UK
dc.subjectwithdrawaluk_UK
dc.subjectvariabilityuk_UK
dc.subjectindividual and UDL approachesuk_UK
dc.titleІнтеграція принципів Universal Design for Learning у систему інклюзивної освіти Україниuk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_М_АМм-23_Каралкіна_підпис.pdf20,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.