Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35639
Назва: Організація та підвищення ефективності обслуговування клієнтів у банку
Інші назви: Organization and improvement of efficiency of customer service in the bank
Автори: Алексєєнко, Ганна Романівна
Ключові слова: клієнтське обслуговування
Customer service
банківська сфера
омніканальні стратегії
якість сервісу
задоволеність клієнтів
система клієнтського обслуговування
banking
omnichannel strategies
service quality
customer satisfaction
customer service system
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дрогобич : ДонНТУ
Бібліографічний опис: Алексєєнко, Г. Р. Організація та підвищення ефективності обслуговування клієнтів у банку випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 073 Менеджмент (освітня програма «Менеджмент») / Ганна Романівна Алексєєнко. – Дрогобич: ДВНЗ ДонНТУ, 2025. - 83 с.
Короткий огляд (реферат): Потреба в ефективному управлінні банком пов’язана зі специфікою його діяльності як інституту, що належить до категорії фінансових посередників. У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади та практичні підходи до організації клієнтського обслуговування в банківській сфері. Особлива увага приділена аналізу сучасних моделей сервісної взаємодії, зокрема омніканальних і цифрових рішень, що трансформують традиційні підходи до банківського обслуговування. На прикладі АТ КБ «ПриватБанк» досліджено організаційні аспекти функціонування сервісної системи, виявлено ключові проблеми в обслуговуванні клієнтів та запропоновано рекомендації щодо підвищення її ефективності. Методологічну основу становлять структурно-функціональний, системний і порівняльний підходи, а також методи аналізу показників задоволеності клієнтів (NPS, CSAT, FCR). Робота ґрунтується на вивченні міжнародного досвіду, аналітичних звітів банку, нормативно-правових документів та результатів зворотного зв’язку клієнтів. Сформульовані пропозиції мають прикладне значення для оптимізації клієнтського сервісу в умовах цифрової трансформації банківської діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35639
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підписаний Диплом_Алексєєнко.pdf1,91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.