Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34943
Назва: | Обґрунтування напрямів підвищення ефективності обладнання для вловлювання бензольних вуглеводнів |
Інші назви: | Substantiation of directions of increase of efficiency of the equipment for catching of benzene hydrocarbons |
Автори: | Трусов, Юрій |
Ключові слова: | абсорбція моделювання CFD бензольний скрубер труба вентурі швидкість потоку підвищення ефективності зрошувальна система насадка absorbtion modeling cfd benzene scrubber venturi pipe flow rate efficiency increase irrigation system nozzle |
Дата публікації: | гру-2021 |
Видавництво: | Покровськ: ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Трусов Ю.В. обґрунтування напрямів підвищення ефективності обладнання для вловлювання бензольних вуглеводнів: випускна кваліфікаційна робота … магістра : 133 Галузеве машинобудування (освітня програма «Техніка переробки сировинних матеріалів»)/ Ю. Трусов. – Покровськ; ДВНЗ ДонНТУ, 2021. – 117 с. |
Серія/номер: | Техніка переробки сировинних матеріалів; |
Короткий огляд (реферат): | Однією із актуальних проблем збільшення потреб людства у використанні бензолу, в умовах коксового виробництва постає питання підвищення ефективності обладнання для вловлювання бензольних вуглеводнів. В роботі проаналізовано, та встановлено, що найпоширенішим хімічним процесом є абсорбція бензольних вуглеводнів. На основі проаналізованої літератури до теми магістерської роботи, виконано опис основного обладнання – бензольних скруберів. Основну увагу в роботі приділено математичному моделюванню процесів руху газу в скруберах, а також розроблено комп’ютерну модель скрубера в якій виконувався аналіз ефективності вловлювання за допомогою насадок та в наступній моделі за допомогою зрошувальної системи, і встановлено, що більш ефективним являється застосування зрошувальних систем. Окремо виконано та проаналізовано результати комп’ютерної моделі труби Вентурі, і виконано розробку параметричного креслення та параметричної моделі із параметрами діаметра критичного перерізу, та початкової швидкості потоку води на вході до труби, і за результатами встановлено, що підвищення швидкості відповідно до зміни параметрів змінюється нерівномірно. Опираючись на результати моделювання та проаналізованої літератури розроблено ряд можливих шляхів підвищення обладнання. Метою роботи є дослідження процесів руху газів всередині скруберів насадкового типу та труби Вентурі, шляхом математичного та комп’ютерного моделювання. Виявлення закономірностей руху газів всередині скрубера. Об’єкт дослідження – процеси руху газів в скрубері та руху води в трубі Вентурі. Предмет дослідження – підвищення ефективності насадкового скрубера. Методи дослідження – пошук та аналіз літератури, нормативної документації, літературних джерел під час написання кваліфікаційної роботи, опрацювання літератури, та її систематизація моделювання в CFD. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34943 |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" МЕХТ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Магістерська Трусов ТПМм-20.pdf | 5,01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.