Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34821
Назва: Розробка багатокористувацької системи електронного маркетингу
Інші назви: Development of a multi-user E-Marketing system
Автори: Панченко, Анастасія Русланівна
Ключові слова: JavaScript
Next.js
React
MongoDB
TailwindCSS
Vercel
електронний маркетинг
веб-додаток
Дата публікації: чер-2023
Видавництво: Луцьк: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Панченко, А.Р. Розробка багатокористувацької системи електронного маркетингу: випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Анастасія Русланівна Панченко. – Луцьк : ДВНЗ ДонНТУ, 2023. - 111 с.
Серія/номер: 121 «Інженерія програмного забезпечення»;
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процеси оформлення та керування замовленнями системою електронного маркетингу. Предметом дослідження є алгоритми розробки веб-додатку для керування товарами та замовленнями. Мета роботи полягає у розробці багатокористувацької системи для онлайн-замовлень, сумісно з проєктуванням бази даних, розробкою функціоналу веб-додатку та інтерфейсу взаємодії. Методи досліджень базуються на головних положеннях системного аналізу. Практичне значення полягає в розробці багатокористувацької системи для створення онлайн-замовлень, що дозволяє перенести бізнес у формат онлайн географічно поширивши його на підвищення потенційних користувачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34821
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" КІТА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_121_ІПЗп-20_Панченко_.pdf5,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.