Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34803
Назва: Конспект лекцій з навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів ОС «Бакалавр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форм навчання
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: маркетинговий менеджмент, процес, управління , дослідження ринків, комплекс маркетингу, маркетингове планування
Дата публікації: лис-2023
Видавництво: Луцьк: ДонНТУ, 2023. – 133 с.
Бібліографічний опис: Конспект лекцій з навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів ОС «Бакалавр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форм навчання / уклад. О.В. Мізіна. – Луцьк: ДонНТУ, 2023. – 133 с.
Короткий огляд (реферат): В конспекті лекцій надані матеріали для вивчення курсу «Маркетинговий менеджмент» для студентів освітнього ступеня Бакалавр галузі знань 07 Управління та адміністрування. Викладений у конспекті матеріал розкриває питання організації та процесів маркетингового менеджменту, маркетингового планування та інші. Призначений для студентів вищих навчальних закладів, слухачів навчальних програм освітнього рівня Бакалавр.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34803
Розташовується у зібраннях:Конспекти лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 Лекц.- Маркет. менеджмент _Мізіна (НМВ).pdf7,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.