Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33973
Title: Ігровий чат-бот «Вгадай футболіста за карткою»
Other Titles: Game chatbot "Guess the football player by card"
Authors: Котереу, Євген Ігорович
Keywords: SQLite3
Python
Aiogram
чат-бот
машина станів
веб-скрапінг
chatbot
state machine
web scraping
Issue Date: Jun-2022
Publisher: Луцьк: ДонНТУ
Citation: Котереу, Є. І. Ігровий чат-бот «Вгадай футболіста за карткою» : випускна кваліфікаційна робота ... «бакалавр» : за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення»/ Є. І. Котереу. – Луцьк : ДВНЗ ДонНТУ, 2022.- 117 с.
Series/Report no.: Інженерія програмного забезпечення;
Abstract: Об’єктом дослідження є процеси проектування, розробки та тестування ігрового чат-боту у месенджері Telegram. Предметом дослідження є основні алгоритми і методи розробки ігрового чат-боту та бібліотека Aiogram для мови Python, яка реалізує механізми взаємодії з API-Telegram. Метою роботи є розробка сценарію та логіки ігрового чат-боту «Вгадай футболіста за карткою» для месенджера Telegram засобами мови Python, бібліотеки Aiogram, бази даних SQLite. Практичне значення розробки ігрового чат-боту полягає в створенні простої і цікавої гри з вільним доступом, яка не потребує інсталяції на пристрій, тобто не займає пам’ять девайсу. Методи дослідження, які застосовано при створенні чат-боту та реалізації ігрового процесу, базуються на принципах об’єктно-орієнтованого програмування та модульного програмування, проєктування баз даних. Реалізація ігрового процесу здійснювалася на теоретичних знаннях теорії кінцевих автоматів, теорії алгоритмів, теорії обробки зображень.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33973
Appears in Collections:ОС "Бакалавр" КІТА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Котереу Євген КР ІПЗ-18.pdf3,21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.